Lekcija 13. Prošlo vreme pomoćnih glagola: "avere" i "essere"


PROŠLO VREME GLAGOLA "ESSERE"

1. sono stato/stata - bio/bila sam
2. sei stato/a - bio/la si
3. lui è stato - bio je
    lei è stata - bila je

1. siamo stati/state - bili/bile smo
2. siete stati/e - bili/le ste
3. sono stati/e - bili/bile su



PROŠLO VREME GLAGOLA "AVERE"

1. ho avuto - imao/la sam
2. hai avuto - imao/la si
3. lui ha avbuto - imao je
    lei ha avuto - imala je

1. abbiamo avuto - imali/le smo
2. avete avuto - imali/le smo
3. hanno avuto - imali/le su


1 коментар:

  1. Ovo mi se jako sviđa jer mogu da ukucam npr..Pasato prossimo ispadne sve.Tkd.Mogu da steknem sve.I jako mi se ovo sviđa😊😊

    ОдговориИзбриши

Lekcija 29. Pronomi diretti - Zamenice u funkciji direktnog objekta

Pronomi diretti (deboli o atoni) Nenaglašene direktne zamenice Jednina: mi (mene, me) ti  (tebe, te) La (Vas, persiranje) lo (nj...